Контрольна робота за 2 семестр
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2591405
13-17/05 Перша домедична допомога
https://www.youtube.com/watch?v=WkbTmr6y1wg
Домашнє завдання Опрацювати §27
6-10/05 Дорожня безпека велосипедиста
https://www.youtube.com/watch?v=APszLfwRj0Y
Домашнє завдання Опрацювати §26
22-30/04 Аварії на промислових підприємствах
https://www.youtube.com/watch?v=gWfQT6eJHTQ
Домашнє завдання §25
08\04- 19/04 Пожежна безпека
Домашнє завдання Опрацювати §24
01/04-5/04 Безпека оселі.
https://www.youtube.com/watch?v=M3KyIsQ_jss&ab_channel=TetianaAstashenkova
Опрацювати § 23.
18/03-23\03
Тести з теми «Соцільний добробут. Спілкування і здоров'я»
- Уміння говорити – це:
- А. Говорити правильно, зрозуміло
- Б. Висловлювати власну думку точно, чітко, конкретно й послідовно
- В. Вживати зайві слова, жаргонні слова і слова паразити
- Невербальне спілкування – це:
- А. Жести, міміка, рухи тіла,
- Б. Слова, розмова
- В. Листи повідомлення
- Пасивний стиль спілкування – це:
- А. Упевнені в собі
- Б.Не знають чого прагнуть
- В. Діють тільки у власних інтересах
- Родинні стосунки – це:
- АВиникають у класі, компанії
- Б. Виникають між людьми, що мають однакові погляди, інтереси
- В.Виникають з близькими й родичами
- Виберіть риси характеру, що сприяють активному спілкуванню
- А. Щирість, чуйність, уважність
- Б.Жадібність, лінощі, дратівливість
- В. Безвідповідальність, нестриманість
- Недружні компанії – це:
- А. Кожного сприймають таким, яким він є
- Б.Не поважають і не підтримують одне одного
- В.Мають ватажка й жорсткі правила поведінки
- Ескалація конфлікту – це:
- А.Загострення протиріч між співрозмовниками
- Б. Досягнення певного результату
- В. Розв’язання конфлікту
- На здоров’я людини позитивно впливає:
- А. Злість, гордість
- Б. Заздрість, роздратованість
- В. Упевненість, доброта, врівноваженість
- Під час спілкування з дорослим потрібно:
- А. Перебивати, викрикувати
- Б.Не дивитися в очі, ігнорувати розмову
- В. Завжди бути чемним
- Товариські стосунки виникають:
- А.В колективі, компанії, класі
- Б. Із знайомими з якими приємно спілкуватися
- В.Між родичами
Домашнє завдання. Виконати контрольну тестову роботу
11/03-15/03 Види і наслідки конфліктів
Домашнє завдання опрацювати § 21
4\03-8/03 Стосунки з однолітками
Домашнє завдання Опрацювати §21 Складіть есе про свого друга/подругу.
26/02-1/03 Стосунки та здоров'я
Домашнє завдання опрацювати §20 виконати завдання на ст 121
19/02-23/02 Навички ефективного спілкування
Домашнє завдання Опрацювати §19,
12-16/02 Спілкування і здоров'я
Домашнє завдання Опрацювати § 18
5-9/02 Тютюн, алкоголь і здоров'я
Домашнє завдання опрацювати §17 виконати завдання ст 105
29/01-02/02 Протидія соціальному тиску
Домашнє завдання Опрацювати § 16
22-26/01 Прийняття рішень
https://www.youtube.com/watch?v=Lj90i7OHdDU&ab_channel=SvitLanaTheworldofeducation
Домашнє завдання Опрацювати §15
15-19/01 Самооцінка і здоров'я
Домашнє завдання Опрацювати §14 виконати вправи заповнивши Таблиці https://drive.google.com/file/d/1awYttDEM_tFIDCs5PPJv7whZ2AkyDAUB/view?usp=drive_link
8/01-12/01 Розвиток підлітка
https://www.youtube.com/watch?v=9JDvNOeAWfI&ab_channel=SvitLanaTheworldofeducation
Опрацювати §13
4-8/09 Життя і здоров'я
Переглянути презентацію.
https://drive.google.com/file/d/1Pn-wHdQS_29w7p6WCw6Zs7ztKPtRD8aR/view?usp=sharing
Домашнє завдання Опрацювати§ 1, дайте відповіді на завдання ст. 11 (усно)
11-15/09. Безпека і ризики.
Домашнє завдання Опрацювати § 2 Подивіться відео на ст 15 за QR- кодом. Подумайте, які ризики загрожували герою цієї історії. Чи були вони виправданими?
18-22/09 Захист життя під час повітряних тривог
https://www.youtube.com/watch?v=hF6-IhDBTvY&t=19s&ab_channel=SPRAVDI
Домашнє завдання Опрацювати §3
25-29/09 Правила безпеки під час воєнних дій.
https://drive.google.com/file/d/1uxK5RHpJXBX_3ZsWW5T0GJwe-WyNtpag/view?usp=drive_link
https://drive.google.com/file/d/1tiFYDSJIm6Ya__5MC8oyTg_V6y_m2N5S/view?usp=drive_link
Домашнє завдання Опрацювати § 4, переглянути відео та скласти пам'ятку ,,Як рятуватися під час обстрілів стрілецькою зброєю, а також мінометних і артилерійських обстрілів.''
2-6/10 Мінна безпека.
https://drive.google.com/file/d/11YJ-02HiwKeM5z0cpvqbW9n1TvfdbxJT/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1VQDj7jLY1YUenOzYq7rF2Ruu9IaQ01am/view?usp=sharing
Домашнє завдання Опрацювати § 5
9-13/10 Пройти тестування
,, Про правила поведінки в умовах війни'' та ,, Мінна безпека''
за покликанням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2328104
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6770327
16-20/10 Навколишнє середовище і здоров'я.
https://www.youtube.com/watch?v=P3I3GAVteAo&t=35s&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B2%D0%B8%D0%BD
Домашнє завдання Опрацювати § 6
30/10-3/11 Природа та науковий прогрес.
Домашнє завдання опрацювати § 7 Завдання : Створити проєкт: «Місто (містечко, село) через 50 років». Зробити презентацію чи малюнок населеного пункту майбутнього. Обов'язково прислати на пошту!
6-10/11 Харчування та здоров'я
Домашнє завдання Опрацювати § 8 виконати письмово завдання на ст.49
13-17/11 Збалансоване харчування.
Домашнє завдання опрацювати §9. Складіть свій добовий раціон ( будь -який день), обчисліть його калорійність.
20-25/11 Проблеми неправильного харчування
Домашнє завдання опрацювати § 10 , виконайте завдання на ст. 61 Разом із дорослими проаналізуйте упаковку будь-якого продукту. Знайдіть на ній усі обов’язкові відомості. Обговоріть, які відомості є найважливішими для здорового харчування