2 СЕМЕСТР
8/04-19/04 Вода'', будова молекули. Вода як розчинник
Домашнє завдання Опрацювати § 27,28
18/03-23/03 Контрольна робота до теми ,,Кисень''
https://vseosvita.ua/test/start/zap471
Домашнє завдання Пройти контрольне тестування .
11/03-15/03 Окиснення. Горіння. Умови виникнення та припинення гогріння .
https://www.youtube.com/watch?v=COhU8QgDW20&ab_channel=TetianaChychkovska
Домашнє завдання Опрацювати § 25 ст 154-156 виконати вправ134,135
4/03-8/03 Хімічні властивості кисню. Взаємодія кисню із простими речовинами.
Домашнє завдання Опрацювати § 24, виконати вправу 179
26/02-1/03 Практична робота 4 Добування кисню з гідроген пероксиду та доведення його наявності''
Домашняє завдання Оформити практичну роботу. Повторити §22
19/02-23/02 Повітря та його склад. Оксиген. Кисень
Домашнє завдання Опрацювати § 22
5/02--16/02 Схема хімічної реакції, хімічне рівняння.
Домашнє завдання Опрацювати § 21 виконати вправи 149- 152
29/01-2/02 Закон збереження маси
Домашнє завдання Опрацювати § 21 ст.125-128 виконати задачу 154
22-26/01 Практична робота №3 ,,Дослідження фізичних та хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів та харчових продуктів''
https://www.youtube.com/watch?v=MmOvkBK4GJg&ab_channel=TetianaChychkovska
Домашнє завдання Оформити практичну роботу
15-19/01 Як досліджують хімічні реакції Лабораторні досліди № 5-9
Домашнє завдання Опрацювати §20
8-12/01
ФІзичні та хімічні явища. Хімічні реакції.
Домашнє завдання Опрацювати §17
4-8/09 Хімія - природнича наука. Речовини та їх перетворення у довкіллі.
Хімія вивчає склад і будову речовин, залежність їхніх властивостей від складу й будови, умови й способи перетворення одних речовин на інші. Хімічні перетворення речовин самовільно відбуваються в природі
Домашнє завдання. Опрацювати §1, виконати вправу 6.
11-15/09 Короткі відомості з історії хімії
Домашнє завдання Опрацювати §2
18-22/09 Правила поведінки у кабінеті хімії.. Ознайомлення з обладнання кабінету хімії та лабораторним посудом.
https://www.youtube.com/watch?v=sELlHtXaXzg&ab_channel=TetianaChychkovska
Домашнє завдання Опрацювати §3,4.
25-29/09 Практична робота №1.,, Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом та нагрівальними приладами''
Перегляньте відеоурок
https://www.youtube.com/watch?v=g8rvqJOHFJ8&ab_channel=TetianaChychkovska
Домашнє завдання. Оформити практичну роботу в зошиті і переслати на електронну пошту
( вказана на головній сторінці блогу).
2-6/10 Фізичні тіла. Матеріали.Речовини.
Домашнє завдання. Опрацювати § 6, виконати вправ 29-31 ( всі завдання надсилати на електронну пошту)
9-13/10 Фізичні властивості речовин.
Домашнє завдання Опрацювати §7, вправи після параграфа опрацювати усно
16-20/10 Чисті речовини і суміші. Способи розділення сумішей.
https://youtu.be/5xoZ0WEk9Nc?t=95
Практична робота №2 ,, Розділення суміші''
Домашня робота. Опрацювати §8,9 Оформити практичну роботу №2. і надіслати на електронну пошту.
6-10/11 Атом, його склад. Хімічні елементи, їхні назви та символи.
Відео до обов'язкового перегляду. Скласти конспект ,, Планетарна будова атома''
https://drive.google.com/file/d/1HMZdnNNIfqfyKpFj7qaJlbVCetVAJcAo/view?usp=sharing
Назва елементу | Символ | Вимова |
Нітроген | «ен» | |
Алюміній | «алюміній» | |
Барій | «барій» | |
Бром | «бром» | |
Гідроген | «аш» | |
Гелій | «гелій» | |
Ферум | «ферум» | |
Аурум | «аурум» | |
Йод | «йод» | |
Калій | «калій» | |
Кальцій | «кальцій» | |
Оксиген | «о» | |
Силіцій | «силіцій» | |
Магній | «магній» | |
Купрум | «купрум» | |
Натрій | «натрій» | |
Сульфур | «ес» | |
Аргентум | «аргентум» | |
Карбон | «це» | |
Фосфор | «пе» | |
Флуор | «флуор» | |
Хлор | «хлор» | |
Цинк | «цинк» |
Контрольна робота № 1 Тема «Початкові хімічні поняття I частина»
Варіант
1
Початковий рівень
1. Вкажіть назву фізичного тіла: а) цукор; б) склянка; в) деревина; г) залізо. 2. Вкажіть правило гасіння полум’я спиртівки: а) подмухати; б) засипати піском; в) накрити ковпачком; г) залити водою.
3. Позначте тіло виготовлене з деревини: а) лампа; б) сірник; в) склянка; г) розетка.
4.. Яка частинка є найменшою
а )електрон, б) молекула в) атом ?
5. Вирізніть правильну відповідь «Проста речовина – це речовина, яка…»:
а) складається з атомів одного елемента; б) складається з найлегших атомів; в) перебуває в газуватому стані; г) складається з атомів різних елементів.
6. Вкажіть хімічний символ Нітрогену: а) N; б) Na; в) Ni; г) Ne.
Середній рівень
7. Виберіть чисті речовини: а) повітря; б) кисень; в) мінеральна вода; г) цукор; д) дистильована вода; є)молоко. 8. Вирізніть суміші, які можна розділити фільтруванням: а) сірка і вода; б) залізо і тирса; в) глина і вода; г) пісок і цукор; д) вода і спирт; є) тирса вода.
9. Вкажіть символи металічних елементів: а) О; б) Al; в) P; г) Fe; д) S; є) Mg. 10. Вкажіть прості речовини: а) вода; б) кисень; в) азот; г) вуглекислий газ; д) пісок; є) срібло.
Достатній рівень
11. Виберіть однорідні суміші: а) водень; б) мінеральна вода; в) кухонна сіль; г) сіль з піском; д) цукор і вода; є) вода і спирт. 12. Вирізніть суміші, які можна розділити дією магнітом: а) вода і спирт; б) сірка і порошок заліза; в) вода і пісок; г) пісок і залізна стружка; д) тирса і вода; є) порошок заліза і тирса. Високий рівень
13. Запропонуйте план розділення
суміші, яка містить тирсу, залізні ошурки, пісок і кухонну сіль. Вкажіть
використані методи та хімічне обладнання.